قوانین و مقررات وبر هاست

استفاده از خدمات این سایت منوط به پذیرش و رعایت شرایط مذکور در این توافقنامه می باشد.
بدیهی است که وبر هاست در قبال عواقب ناشی از تخلف از این شرایط هیچگونه مسئولیتی را بعهده نمیگیرد.

در ابتدا تمامی کاربران، جهت استفاده از محصولات وبر هاست ملزم به پذیرفتن قوانین و مقررات جرائم رایانه‌ای می باشند.

در ادامه، می بایست پایبند قوانین و مقررات وبر هاست باشید
تمامی قوانین و مقررات در وبر هاست بدون استثنا اجرا خواهند شد

توافقنامه استفاده از خدمات ثبت دامنه
۱. از آنجاییکه دامنه های بین المللی تماما با مشخصات مشتری ثبت شده و مالکیت دامنه در اختیار مشتریست لذا مسئولیت نگهداری از دامنه نیز به عهده مشتری میباشد و در صورت سوء استفاده یا انتقال دامنه وبر هاست هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد.
۲. مسئولیت انتخاب نام دامنه با مشتریست و پس از ثبت دامنه به هیچ عنوان امکان تغییر نام و یا لغو دامنه موجود نمیباشد.
۳. برای تمدید دامنه مشتری موظف است تا قبل از فرارسیدن تاریخ انقضای دامنه نسبت به تمدید دامنه اقدام نماید در غیر اینصورت چنانچه دامنه منقضی شده و توسط شخص دیگری ثبت شود، مسئولیتی به عهده وبر هاست نمی باشد.

توافقنامه استفاده از خدمات هاستینگ و سرور مجازی و اختصاصی
۱. مشتری موظف به حفظ و نگهداری از نام کاربری و رمز عبور سایت خود می باشد. همچنین مشتری متعهد میگردد که حق استفاده از سرویس های ارائه شده را به غیر واگذار ننماید.
۲. عودت مبلغ پرداختی برای سرویس هاستینگ در صورت نارضایتی مشتری از کیفیت سرویس تا ۳۰ روز بعد از سفارش امکان پذیر می باشد و پس از آن استرداد مبالغ پرداختی به هیچ وجه امکان پذیر نمیباشد.
۳. استفاده بیش از حد از منابع مجاز تخصیص داده شده به هاست شما منجر به قطع اکانت هاستینگ شما خواهد شد. در این موارد مشتری موظف است نسبت به ارتقای پلن هاست خود اقدام نماید و یا در صورت نیاز در خواست سرور مجازی اختصاصی نماید.
۴. مشتری متعهد میگردد از قرار دادن هرگونه مطلب و یا فایلی مغایر با قوانین بین المللی کپی رایت خودداری نماید. در غیر اینصورت اکانت وی مسدود شده و مبالغ پرداختی غیر قابل عودت خواهد بود.
۵. مشتری متعهد میگردد از قرار دادن مطالب و فایل های با مضامین غیر اخلاقی و یا مواردی نظیر crack و warez و نیز مواردی نظیر آموزش ساخت بمب و یا سوء استفاده از سرویس های ارائه شده در جهت اهداف خرابکارانه و یا ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران اینترنتی خودداری نماید. در صورت مشاهده چنین مواردی اکانت مشتری قطع گردیده و مبلغ پرداختی غیر قابل استرداد خواهد بود.
۶. مشتری متعهد می گردد از سرویس های ارائه شده در جهت ارسال هرزنامه(SPAM) استفاده ننماید ، ضمنا استفاده از ابزار net send جهت ارسال نامه به صورت bulk غیر مجاز می باشد در صورت مشاهده چنین مواردی اکانت مشتری قطع گردیده و مبلغ پرداختی غیر قابل استرداد خواهد بود.
۷. چنانچه به هر علتی که خارج از اراده وبر هاست باشد در تداوم خدمات ارائه شده خللی وارد شود و یا خدمات مذکور موقتا و یا دائما قطع گردد، هیچگونه مسئولیتی متوجه وبر هاست نخواهد بود. از جمله این علل میتوان به مواردی نظیر تحریم های سیاسی و اقتصادی، جنگ، اختلال در شبکه های مخابراتی، تغییر قوانین داخلی و یا خارجی و حوادث طبیعی نظیر طوفانهای خورشیدی، سیل، زلزله و … اشاره نمود.
۸. قراردادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و ممکن است وب سایت متخلف برای همیشه قطع گردد.
۹. وبر هاست از کلیه داده های روی سرورها شامل فایلها، ایمیلها و پایگاه های داده به صورت هفتگی بکاپ می گیرد. ولی هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت و بروز بودن آنها ندارد. به طور کلی مسئولیت بکاپ اطلاعات با خود کاربران بوده و همه کاربران می بایست پشتیبان کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای وبر هاست نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود. همچنین در صورت نیاز کاربر برای بازگرداندن اطلاعات هزینه جداگانه دریافت می شود.
۱۰. انجام IRC بر روی کلیه سرویسهای وبر هاست اکیدا ممنوع بوده و وبر هاست ضمن قطع سرویس متخلف، حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ می دارد.
۱۱. بکاپ اطلاعات موجود بر روی سرورهای مجازی و اختصاصی منحصرا به عهده کاربر بوده و در صورت بروز هر اتفاقی که منجر به از بین رفتن اطلاعات گردد وبر هاست هیچ مسئولیتی ندارد.
۱۲. کلیه کاربران می بایست قبل از پایان دوره سرویس نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایند. در غیر اینصورت پس از پایان دوره هیچ گونه اعتراضی مبنی بر قطع سرویس و یا حذف آن پذیرفته نمی باشد ،وبر هاست قبل از پایان مدت قرارداد سعی خواهد نمود تا از طریق ایمیل و پیامک یا تلفن به مالک سرویس اطلاع دهد ولی عدم انجام این اطلاع رسانی به هر دلیل موجب ایجاد هیچگونه حقی برای کاربر نخواهد شد.
۱۳.استفاده از هاست های اشتراکی برای نصب اسکریپت چت گروهی ممنوع است و اینگونه سایت ها می بایست سرور مجازی یا اختصاصی تهیه نمایند.
۱۴. قیمت های وبر هاست با توجه به کیفیت و میزان منابع ارایه شده بسیار مقرون به صرفه می باشد، از این رو، هزینه های درگاه می بایست توسط خود کاربر پرداخت شود. (هزینه درگاه ۱٪ کل هزینه صورتحساب می باشد)
۱۵.استفاده از سرور های مجازی و اختصاصی برای اسکن سایت ها ، حمله DOS ممنوع است و در صورت مشاهده و یا شکایت سرویس بدون اطلاع رسانی قبلی به کاربر حذف خواهد شد. و نیز سایت وبر هاست حق شکایت از کاربر متخلف از طریق مراجع قانونی را به منظور رفع خسارت از خود را محفوظ خواهد دانست.
۱۶. تغییر دامنه اصلی هاست تنها ۳ بار انجام خواهد گرفت. هزینه تغییر دامنه اصلی هاست بعد از دفعه سوم، ۵۰۰۰ تومان خواهد بود.

پشتیبانی‌
پشتیبانی ارایه شده در وبر هاست تنها از طریق سیستم تیکت بصورت ۲۴ ساعته ارایه می شود. چت آنلاین الزاما مخصوص بخش فروش می باشد. همچنین شماره های تلفن ذکر شده در وب سایت تنها مخصوص شکایات و مسایل اداری می باشد. در صورت وجود هر گونه سوال و یا نیاز به پشتیبانی می بایست از طریق سیستم تیکت اقدام فرمایید.

احراز هویت
تمامی کاربران موظف هستند، طبق ماده
۶۶۷، تبصره ۲ قوانین رایانه ای، هویت خود را با ارسال مدارک خواسته شده (کارت ملی، پاسپورت و یا گواهینامه رانندگی) در بخش احراز هویت، مشخص نمایند. چنانچه کاربر پس از گذشت ۱۴ روز مدارک لازمه را ارسال نکند، با کاربر تماس گرفته خواهد شد. در این مرحله بمدت ۷ روز دیگر فرصت خواهید داشت تا مدارک لازمه را ارسال کنید. در غیر این صورت تمامی سرویس های کاربر مسدود خواهند شد.

بک آپ روزانه
در هر یک از بسته های میزبانی وب در وبر هاست، بک  آپ روزانه ارایه می شود. تضمین امنیت و برقراری فایل های بک آپ، به کاربران ارایه می شود. ولیکن، چنانچه به هر دلیلی فایل های بک آپ دریافتی ناقص و یا حذف شوند، وبر هاست هیچ  مسئولیتی در قبال این ضایعه نخواهد داشت. بطور کلی، کاربر موظف است که از اطلاعات خویش نسخه بک آپ در خارج از محیط سرور تهیه کند.

 

استفاده غیر قانونی
کلیه سرویسهای وبر هاست می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می تواند شامل مواد زیر باشد (البته محدود به مواد زیر نیست)
• قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز
• استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران
• استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
• اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
• انتشار اکاذیب علیه دیگران
• کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
• سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی
• سایتهای مرتبط یا حامی گروههای شناخته شده تروریستی طبق لیست دولت ایالات متحده آمریکا (با توجه به قرارگیری سرورها در آمریکا و کانادا)
• راه اندازی سایت موسیقی و فیلم فاقد مجوز یا دارای حق کپی رایت
• راه اندازی سایت های خدمات یا آموزش عبور از فیلترینگ

قوانین فروش هاست در صورت از استفاده از بسته های نمایندگی
• ارایه هاست رایگان در بسته های نمایندگی مجاز نمی باشد.
در صورت تخطی در مورد بالا در بسته های نمایندگی هاست، اکانت نماینده مسدود و تمامی فایل ها از روی سرور حذف خواهند شد.

قوانین استفاده از هاست نامحدود لینوکس
• استفاده از هاست نامحدود لینوکس برای میزبانی فایل (هاست دانلود) مجاز نمی باشد.
• استفاده از هاست نامحدود لینوکس برای فضای بک آپ بصورت مداوم مجاز نمی باشد.
• میزان دیسک و ترافیک ماهانه در هر کدام از بسته ها نامحدود می باشد، لیکن هر کاربر موظف است که بر روی خط مشی حرکت کند.

مدیریت سرور مجازی
سرور های مجازی بصورت پیشفرض دارای مدیریت نمی باشند. این یعنی سرور های مجازی تنها با اطلاعات ورود به SSH به کاربر تحویل داده می شود. همچنین امکاناتی از جمله: نصب اتوماتیک سیستم عامل در هر زمان، ریبوت سرور، تغییر نام هاست، وب کنسول، تغییر PTR، فلاش و بقیه مواردی که در اسکرین شات های درون هر محصول سرور مجازی مشخص شده است. تمامی اقدامات مدیریتی از جمله نصب کنترل پنل، تنظیمات سرور، رفع مشکلات نرم افزاری، نصب ماژول و هر نوع کانفیگی بر عهده کاربر می باشد. چنانچه نیاز مدیریت سرور دارید، می بایست ادآن مدیریت سرور مجازی را از صفحه ادآن هاسفارش دهید.

ضمانت بازگشت وجه
هاست پرسرعت nvme : ضمانت بازگشت وجه تا ۳۰ روز بدون سوال و جواب.

هاست لینوکس بدون دیتابیس: ضمانت بازگشت وجه تا ۳۰ روز بدون سوال و جواب.
هاست ویندوز حرفه ای: ضمانت بازگشت وجه تا ۳۰ روز بدون سوال و جواب.
هاست دانلود: ضمانت بازگشت وجه تا ۳۰ روز بدون سوال و جواب.
هاست وردپرس: ضمانت بازگشت وجه تا ۳۰ روز بدون سوال و جواب.
هاست اختصاصی پرسرعت لینوکس: هیچ هزینه ای استرداد نخواهد شد.
هاست نمایندگی: هیچ هزینه ای استرداد نخواهد شد.
سرور مجازی:‌ هیچ هزینه ای استرداد نخواهد شد.
سرور اختصاصی: هیچ هزینه ای استرداد نخواهد شد.
گواهینامه SSL: هیچ هزینه ای استرداد نخواهد شد.
ثبت دامنه: هیچ هزینه ای استرداد نخواهد شد.
لایسنس ها:‌ هیچ هزینه ای استرداد نخواهد شد.
IP اختصاصی: هیچ هزینه ای استرداد نخواهد شد.
ادآن ها:‌ هیچ هزینه ای استرداد نخواهد شد.

توجه:
– چنانچه اکانت شما به دلیل تخطی از قوانین وبر هاست مسدود شده باشد، هیچ نوع استردادی شامل نخواهد شد.
– عودت وجه به حساب بانکی تنها زمانی ارایه می شود که کاربر (مشتری) اولین بار است که از وبر هاست خرید می کند. چنانچه قبلا سرویس های فعال داشته باشید، هزینه تنها به حساب کاربری به عنوان اعتبار عودت داده خواهد شد.
– تنها زمانی ضمانت بازگشت وجه امکان پذیر خواهد بود که حساب کاربر از لحاظ احراز هویت فردی تایید شده باشد.

اقداماتی که وبر هاست در صورت تخطی از این شرایط انجام می دهد
تخطی از هر یک از شرایط درج شده در اینجا موجب تعلیق سرویس می شود. وبر هاست تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد. وبر هاست حق قطع سرویس بدون هیچ اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد. زمانی که وبر هاست از تخطی یک کاربر از شرایط مندرج اطلاع پیدا می کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس کاربر به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی ها وبر هاست بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین وبر هاست در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ می دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران یا آمریکا خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد. وبر هاست هیچگونه وجهی به کاربران متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به وبر هاست خواهد بود.