هاست nvme | قبل از اینکه در مورد هاست های ابری پرسرعت nvme توضیح بدم تبریک میگم شما جزو افرادی هستید که به نوآوری،سرعت و کیفیت هاست سایت خود اهمیت می دهید.چراکه هاست های nvme جدید ترین و سریعترین هاست های در حال حاضر هستند. در ادامه به ویژگی های این هاست میپردازیم.

NVMe چیست؟

NVMe نام شرکت NVM Express است .

NVM مخفف حافظه غیر فرار است که اشاره به حافظه ایست که اطلاعات ذخیره شده در آن حتی بعد از پاک شدن بازیافت میشوند. در مقایسه با هارد های دیگر که به صورت بی ثبات هستند هاست nvme کاملا با ثبات میباشد.هاست هایNVMe و SSD هر دو SSD و NVMe دیسک از ذخیره سازی حالت جامد برای ذخیره اطلاعات خود استفاده کنید.

اما  چرا NVMe آن را بهتر است. تفاوت در چیست؟

پاسخ در NVM است.e در NVMe برای اکسپرس است ،  اکسپرس اشاره به پروتکل رابط جدید سخت افزار است که “طراحی شده برای کم کردن زمان تاخیر هارد های SSD  میباشد.” این به معنی از یک درایو NVMe ذخیره سازی جدیدتر و سریع تر از هارد های SSD میباشد.

این تفاوت بین درایو SSD و NVMe است: هر دو از تکنولوژی ذخیره سازی حالت جامد برای نگهداری داده های خود استفاده می کنند، اما NVMe از رابط کاربری سخت افزاری بسیار سریعتری استفاده می کند.

چرا سریعتر SSD و چقدر سریعتر

یک درایو SSD خوب ممکن است بتواند ۵۵۰ مگابایت اطلاعات را در ثانیه (به صورت متوالی) بخواند و ۵۲۰ مگابایت در ثانیه را بنویسد اما یک Drive NVMe خوب می تواند ۳۰۰۰ مگابایت در ثانیه (پیوسته) خواندن / نوشتن و ۶۰۰،۰۰۰ IOPS (خواندن تصادفی) را انجام دهد.

اکنون می توانیم مقایسه بسیار مستقیم را انجام دهیم:

SSD | NVMe ۵۵۰ MB/s read | ۳,۰۰۰ MB/s read ۵۲۰ MB/s write | ۳,۰۰۰ MB/s write ۱۰,۰۰۰ IOPS | ۶۰۰,۰۰۰ IOPS

تفاوت سرعت خواندن و نوشتن هارد های NVMe و SSD

تفاورت سرعت هاست NVMe و SSD

  تفاوت سرعت IOPS

تفاوت سرعت IOPS هاست NVMe

عبارت IOPS به معنی تعداد اعمال ورودی و خروجی داده در ثانیه است و در انتقال تصادفی داده، چه خواندن باشد و چه نوشتن روی حافظه، به کار می‌رود. هر چه IOPS بالاتر باشد، درایو سریع‌تر است.

تفاوت بسیار روشن است: NVMe در مورد انتقال ۶ برابر سریع تر داده ها و تا ۶۰ برابر عملکرد بهتر IOPS را دارد. ما این کار را با یکپارچه سازی تمام اطلاعات مشتریانمان در چندین درایو NVMe انجام دادیم.

 

ویژگی هاست NVMe  وبر هاست

  1. استفاده از سیپنل ( سیپنل راحت ترین و گرافیکی ترین و در عین حال امن ترین پنل کاربری ارائه دهند هاست میباشد)
  2.  سیستم عامل Cloud Linux: که با ارائه ی میزان منابع در فضای ابری از داون شدن سرور و استفاده ی غیر مجاز سایر کاربران جلوگیری میکند و سرعت هاست شما را پیوسته در بالاترین سرعت قرار میدهد.همچنین جلوی حملات و دسترسی سایرین را به هاست شما میگیرد.
  3. وب سرور LiteSpeed: لایت اسپید یکی از سریعترین و قوی ترین وب سرور های موجود میباشد این وب سرور به صورت کد بسته و با لایسنس ارائه میشود.نصب لایت اسپید روی سرویس های وبر هاست سرعت هاست شما را به مراتب بالا میبرد. این هاست ها به هاست لایت اسپید معرف میباشد.
  4. هاست اشتراکی ما نسبت به دیگر هاستینگ ها از میزان بیشتری از IOPS و I/O Usage بهره می برد.
  5. امنیت در وبر هاست با نصب انتی دی داس ها و انتی شلر های مختلف کاملا حفظ شده است
  6. خدمات وردپرسی از جمله بالا بردن امنیت و سرعت وردپرس و نصب افزونه ی امنیتی رایگان انجام میشود.
  7. تمامی سرویس های ما از SSL رایگان بهره می برند
وبر هاست تمامی امکانات بالا را در قالب هاست های فوق پرسرعت SSD NVMe ارائه میدهد. برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پکیج های قابل ارائه روی دکمه زیر کلیک کنید
هاست NVME

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *